Logo Logo
Voliči, strany a negativní kampaň - Politická komunikace v České republice - Politická komunikace v České republice - Eva Lebedová
Voliči, strany a negativní kampaň - Politická komunikace v České republice - Politická komunikace v České republice - Eva Lebedová
Krátky popis Neodolatelný produkt Voliči, strany a negativní kampaň - Politická komunikace v České republice - Politická komunikace v České republice - Eva Lebedová od výrobce Slon u nás najdete po slevě od 253 Kč
Obvyklá cena
  • 253
  • 269 Kč
  • 6 %
Výrobce/Značka
Slon
EAN 9788074191589
Hodnocení
O vlivu politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference, toho stále víme velmi málo Autorka se pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší více porozumění pro fungování politické komunikace v českých volbách Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, jež byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn jejich modernizace a profesionalizace V knize lze najít odpovědi na otázky: Jak funguje politická komunikace v České republice a čím se odlišuje od komunikačních systémů tradičních západních demokracií? Dokáže zákonná regulace usměrňovat podobu volebních kampaní? Jak u nás politické strany využívají negativní reklamu? Může negativní reklama ovlivňovat volební účast, zapojení občanů do politiky apod? Snahou autorky je přitom nepopisovat vybrané téma izolovaně, ale zabývat se jím v širším systémovém a politicko-společenském kontextu
Nakladatelství Slon
Počet stran 264
Formát 230 x 150 x 15 mm
Typ Knihy - paperback
Autor Eva Lebedová
Rok vydání 2014
Další produkty od výrobce Slon
Další produkty v kategorii Knihy