O vlivu politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference, toho stále víme velmi málo Autorka se pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší více porozumění pro fungování politické komunikace v českých volbách Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, jež byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn jejich modernizace a profesionalizace
V knize lze najít odpovědi na otázky:
Jak funguje politická komunikace v České republice a čím se odlišuje od komunikačních systémů tradičních západních demokracií? Dokáže zákonná regulace usměrňovat podobu volebních kampaní? Jak u nás politické strany využívají negativní reklamu? Může negativní reklama ovlivňovat volební účast, zapojení občanů do politiky apod? Snahou autorky je přitom nepopisovat vybrané téma izolovaně, ale zabývat se jím v širším systémovém a politicko-společenském kontextu
Nakladatelství |
Slon |
Počet stran |
264 |
Formát |
230 x 150 x 15 mm |
Typ |
Knihy - paperback |
Autor |
Eva Lebedová |
Rok vydání |
2014 |