Kniha je nezbytnou příručkou pro všechny, kteří podnikají v mezinárodním měřítku Zaměřuje se na základní postupy a rozhodovací procesy v mezinárodním podnikání – od analýzy podmínek trhů přes výběr forem přeshraničního podnikání až po jejich smluvní zabezpečování a obvyklé podmínky Těžiště publikace tvoří části zabývající se mezinárodním obchodem hmotným zbožím a aktivitami s ním souvisejícími, zejména celním řízením, financováním mezinárodního obchodu, jeho logistickým zajišťováním, pojištěním apod Předmětem výkladu jsou i zvláštnosti transakcí v obchodu investičními celky, dodávky v rámci veřejných soutěží i některé netradiční operace včetně kompenzací a offsetů Pozornost je věnována také využívání informačních a telekomunikačních technologií v mezinárodním podnikání
Nakladatelství |
Grada |
Počet stran |
256 |
Formát |
240 x 167 x 15 mm |
Typ |
Knihy - paperback |
Autor |
Hana kolektiv autorů |
Rok vydání |
2014 |