Logo Logo
Mezinárodní marketing - Strategické trendy a příklady z praxe (4. vydání) - Hana kolektiv autorů
Mezinárodní marketing - Strategické trendy a příklady z praxe (4. vydání) - Hana kolektiv autorů
Krátky popis Designový produkt Mezinárodní marketing - Strategické trendy a příklady z praxe (4. vydání) - Hana kolektiv autorů od výrobce Grada u nás najdete levně od 254 Kč
Obvyklá cena
  • 254
Výrobce/Značka
Grada
EAN 9788024753669
Hodnocení
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku Výklad doplňují krátké případové studie
Nakladatelství Grada
Počet stran 200
Formát 247 x 173 x 17 mm
Typ Knihy - paperback
Autor Hana kolektiv autorů
Rok vydání 2015
Další produkty od výrobce Grada
Další produkty v kategorii Knihy